Na podstawie ustawy z dnia 07 października 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców energii elektrycznej w 2023 roku w związku z sytuacją na rynku energii elektrycznej (Dz.U. z 2022 poz 2127), która wprowadza obowiązek zmniejszenia całkowitego zużycia prądu o 10 proc. przez jednostki sektora finansów publicznych w zajmowanych budynkach oraz przez wykorzystywane urządzenia techniczne, instalacje i pojazdy, Prezydent Miasta Zielona Góra ustala od dnia 12 grudnia 2022 r. czas pracy Urzędu Miasta Zielona Góra od godziny 8.30. Godziny zakończenia pracy pozostają bez zmian.
Powyższe polecenie dotyczy wszystkich pracowników z wyłączeniem pracowników, których ciągłość pracy jest niezbędna do prawidłowego realizowania zadań miasta - pracowników obsługujących monitoring wizyjny, pracowników strefy płatnego parkowania, pracowników Wydziału Komunikacji.
Przez całą dobę można wnosić pisma do Urzędu za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej adres skrytki urzędu: /umzg/SkrytkaESP
Polecenie służbowe obowiązuje do odwołania.