Informujemy, że Prezydent Miasta Zielona Góra złożył wniosek do Wojewody Lubuskiego o powołanie komisji do oszacowania zakresu i wysokości szkód w gospodarstwach rolnych i działach specjalnych produkcji rolnej na terenie gminy Zielona Góra o statusie miejskim, spowodowanych wystąpieniem niekorzystnego zjawiska atmosferycznego – SUSZA.
Wnioski można składać do tut. urzędu:
- w Biurze Obsługi Interesanta (stanowisko 5 lub 6) na parterze w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22
- w Biurze Spraw Rolnych i Gospodarowania Nieruchomościami przy ul. Dąbrowskiego 41 pok. 306 (II piętro)
Wnioski będą przyjmowane do 18.08.2023 r.
Jednocześnie informujemy, że nadal podstawowym obowiązkiem rolnika jest złożenie wniosku o oszacowanie szkód w aplikacji suszowej,
a oszacowanie strat w uprawach przez komisję jest opcjonalne.