Strona internetowa firmy powinna być w pełni zgodna zarówno z wizją samego przedsiębiorcy, jak i z potrzebami klientów firmy. Przy planowaniu działań należy określić przede wszystkim cel biznesowy założenia strony. Jeśli zależy nam na zwiększeniu sprzedaży konkretnych produktów lub zachęceniu potencjalnych klientów do tego, aby zaznajomili się z możliwościami sklepu internetowego to warto skupić się na tym, aby budować witrynę w której od początku zmotywujemy odbiorcę do konkretnych działań.
Ułatw kontakt z firmą
Za pośrednictwem strony ww można znacząco usprawnić nawiązanie kontaktu z firmą. Wygodny formularz online, który nie wymaga konieczności logowania się na konto poczty elektronicznej, umożliwiający wysłanie dowolnej wiadomości lub zostawienie danych kontaktowych jest ciekawą opcją, którą powinien rozważyć każdy przedsiębiorca. Można pójść nawet krok dalej i dodać interaktywny czat z obsługą klienta za pośrednictwem strony www.
Te i inne nowoczesne elementy pozwalają zwiększyć popularność strony internetowej i samej firmy. Jeśli zależy ci na tym, aby firmowa strona www była przede wszystkim nowoczesna i konkurencyjna to skorzystaj z oferty firmy 48 Media, jej specjalizacją od wielu lat jest tworzenie stron www.
Podkreśl najważniejsze zalety twojej firmy
Strona www to pewnego rodzaju wizytówka elektroniczna przedsiębiorstwa. Z tego też względu warto użyć języka korzyści, aby zasugerować potencjalnemu klientowi to co uzyska jeśli zdecyduje się na sfinalizowanie transakcji właśnie z Twoją firmą. Przy wyliczaniu korzyści należy korzystać z prostego i zrozumiałego przekazu, natomiast należy nie stosować skomplikowanych technicznych odniesień, które mogą niewiele mówić przeciętnemu odbiorcy.
Motywuj do działania
Strona firmowa nie musi być jedynie zbiorem informacji, ale powinna również motywować do konkretnych działań poprzez tak zwane elementy „calls to action”. Można w ten sposób uzyskać bardzo dobre efekty, bo w momencie w którym zmotywujemy klienta do konkretnego działania może on natychmiastowo wykonać daną akcję. Na przykład klikając w odpowiedni przycisk, który może spełniać różnorakie funkcje – pozwoli dodać dany produkt szybko do koszyka, pozwoli przejść do formularza do nawiązania kontaktu lub odwiedzić konkretną stronę w internecie. Możliwości jest zresztą całkiem sporo i od wizji przedsiębiorcy zależy to na czym najbardziej mu zależy.