Caritas Diecezji Zielonogórsko-Gorzowskiej we współpracy z Nadodrzańskim Oddziałem Straży Granicznej, Wydziałem Duszpasterstwa Rodzin Kurii Biskupiej oraz Parafią pw. św. Alberta w Zielonej Górze w dniu 23 czerwca 2019r. organizuje II Bieg Charytatywny w ramach obchodów Światowego Dnia Uchodźcy.
 
 
 
 
Bieg będzie połączony z festynem parafialnym. Bieg odbędzie się na trasie 5 km (mapka biegu znajduje się na plakacie oraz poniżej).

Bieg ma na celu nie tylko wsparcie statutowej działalności Centrum Pomocy Migrantom i Uchodźcom prowadzonego przez Caritas Diecezjalną już od ponad 20. lat, ale także promocję działań na rzecz cudzoziemców w naszej diecezji.

Wsparcie przez naszą Caritas uchodźców będących w Polsce, w naszym regionie to zakup m.in. odzieży, obuwia, środków czystości, środków higienicznych, biletów przejazdu dla cudzoziemców znajdujących się na terenie Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Krośnie Odrzańskim oraz tych, którzy zwracają się po pomoc do CPMiU Caritas w Zielonej Górze.

Zapisy zawodników na www.super-sport.com.pl

Zapisy trwają do 18 czerwca!

Wpisowe: 20zł

Dla pierwszych trzech miejsc w kategorii męskiej i żeńskiej przygotowano nagrody rzeczowe!

Dla wszystkich uczestników festynu przy parafii wstęp wolny!

 

 

Honorowy Patronat:

ks. bp Tadeusz Lityński Biskup Zielonogórsko-Gorzowski

Elżbieta Polak Marszałek Województwa Lubuskiego

Janusz Kubicki Prezydent Zielonej Góry

 

 

Kontakt:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; tel. 794 932 323

 

PROGRAM BIEGU CHARYTATYWNEGO CARITAS

TERMIN: 23.06.2019 (Niedziela)

MIEJSCE: Parafia pw. św. Alberta Zielona Góra (ul. Źródlana 33)

12.00 Otwarcie Biura Zawodów

12.00-13.30 Biuro Zawodów: weryfikacja zawodników, ewentualne opłaty startowe, wydawanie pakietów startowych, rozgrzewka.

13.45 Start Biegu

14.45 Regulaminowe zakończenie Biegu (60 minut)

15.00 Wręczenie nagród w kategorii żeńskiej i męskiej

15.30 Zakończenie imprezy

 

Więcej informacji, regulamin, formularze itd  >>>TUTAJ<<<