W związku z aktualnie panującym zagrożeniem epidemiologicznym, w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej COVID-19, wywoływanej przez koronawirusa, w trosce o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo, zalecamy ograniczenie osobistych wizyt w Komendzie Miejskiej Policji w Zielonej Górze oraz innych jednostkach organizacyjnych Policji województwa lubuskiego związanych z potrzebą złożenia skarg lub wniosków dotyczących działalności Policji.

Zgodnie z treścią art. § 5 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków

(Dz. U. Nr 5, poz. 46)

skargi i wnioski mogą być wnoszone ustnie do protokołu, ale także pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej.

W Komendzie Miejskiej Policji w Zielonej Górze można nadal składać skargi i wnioski :

  1. Telefonicznie (uzyskanie informacji o sposobie złożenia skargi, wniosku) pod numerem 47 79 52634 – Zespół ds. Dyscyplinarnych, Skarg
    i Wniosków Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze.
  2. Pocztą elektroniczną na adres mailowy:

    rze

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  3. Pocztą tradycyjną na adres:

    Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze
    ul. Partyzantów 40
    65-332 Zielona Góra