Prezydent Miasta Zielona Góra informuje, że ogłasza nabór wniosków o dofinansowanie usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Zielona Góra w 2022 r. Dotacja na ten cel zostanie częściowo pozyskana z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze przy udziale środków z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
Dofinansowanie obejmuje demontaż, transport oraz utylizację wyrobów zawierających azbest. Wykonawcą zadania obejmującego powyższe prace na terenie miasta będzie firma wyłoniona przez tut. Urząd w drodze przetargu. Dofinansowaniem nie będą objęte koszty związane z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych.
Zadanie zostanie zrealizowane pod warunkiem otrzymania dotacji z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze.
Dofinansowanie nie obejmuje osób fizycznych, wspólnot mieszkaniowych, które we własnym zakresie zleciły demontaż, transport i przekazały do unieszkodliwiania wyroby zawierające azbest.
Wzór wniosku można pobrać w siedzibie Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22, w Biurze Obsługi Interesanta na stanowiskach nr 5 i 6 lub na stronie internetowej
http://bip.zielonagora.pl/procedury/3/479/DOFINANSOWANIE_USUNIECIA_AZBESTU_I_WYROBOW_ZAWIERAJACYCH_AZBEST_Z_TERENU_MIASTA_ZIELONA_GORA/
Wnioski należy składać do dnia 30 kwietnia 2022 r.
Szczegółowe informacje o naborze wniosków można uzyskać w Departamencie Rozwoju Miasta – Biurze Ochrony Środowiska (po wcześniejszym telefonicznym umówieniu) ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41, pokój 107 lub telefonicznie pod nr 68 475 56 84.