UM Zielona Góra: Zmiana terminu naboru wniosków

1 min czytania

Prezydent Miasta Zielona Góra ogłasza: zmiany w naborze wniosków o udzielenie dotacji na dofinansowanie zmiany systemu ogrzewania.

I. Zmianie ulega termin składania wniosków.

1. Wnioski należy składać w terminie do 31 maja 2022 r.:

  1. przy ul. Podgórnej 22 (parter), w Biurze Obsługi Interesanta, na stanowiskach nr 5 lub 6 Departamentu Rozwoju Miasta, tel. (+48) 68 45 64 828, (+48) 68 45 64 830;

  2. lub za pośrednictwem poczty.

Dodatkowe informacje: w Biurze Ochrony Środowiska tel. (+48) 68 475 56 84 i tel. 68 454 46 70, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .

2. O terminie złożenia wniosku decyduje data wpływu do urzędu.

Urząd Miasta Zielona Góra,

zielona-gora.pl/PL/971/8382/Zmiana_terminu_naboru_wnioskow/

Autor: krystian