Zakończył się etap weryfikacji zadań zgłoszonych w ramach Zielonogórskiego Budżetu Obywatelskiego. Właściwe Departamenty Urzędu Miasta Zielona Góra oraz komisja ds. konsultacji i budżetu obywatelskiego przy Radzie Miasta dokonały oceny formalnej i  merytorycznej 62 zadań zgłoszonych przez mieszkańców.
 
 
 
 
W trakcie weryfikacji analizowano przede wszystkim zgodność z obowiązującymi miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego, ogólnodostępność, celowość oraz możliwość wykonania technicznego w ciągu jednego roku budżetowego. Sprawdzano również zgodność zgłoszonych zadań z obowiązującymi przepisami prawa.

Wszystkim mieszkańcom, których projekty uzyskały negatywną ocenę i nie zostały dopuszczone do głosowania, przysługuje prawo odwołania się od tej decyzji, poprzez wniesienie pisemnego odwołania do Prezydenta Miasta w terminie 18-24 grudnia 2023r. Część zadań oceniono negatywnie z sugestiami zespołu dla wnioskodawcy, umożliwiającymi poprawienie zgłoszenia w odwołaniu do Prezydenta Miasta. Dzięki temu część zgłoszeń ma jeszcze szanse na pozytywne rozpatrzenie i włączenie do etapu głosowania.
 
Odwołanie należy dostarczyć osobiście do Urzędu Miasta Zielona Góra przy ulicy Podgórnej 22 lub wysłać jego skan na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Załączniki