Urząd Miasta Zielona Góra poszukuje kandydatów na stanowisko kierownika w Biurze Budowy Dróg w Departamencie Zarządzania Drogami.

http://bip.zielonagora.pl/wakaty/85/440/Kierownik/

 
 

 

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
  3. posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. wykształcenie wyższe,
  8. wymagana znajomość procesu inwestycyjnego na każdym etapie przygotowania;
  9. co najmniej 3 letni staż pracy, w tym co najmniej roczny staż pracy na stanowisku kierowniczym związanym z procesem inwestycyjnym,
  10. znajomość przepisów prawa w zakresie: Prawa budowlanego, Prawa o ruchu drogowym, Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa zamówień publicznych, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o drogach publicznych, Ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych;
  11. znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
b. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność kierowania zespołem,
  2. uprawienia budowlane (drogowe, konstrukcyjno-budowlane),
  3. staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej,
  4. umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków,
  5. umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy,
  6. samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,
  7. obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę, rzetelność i staranność,
  8. komunikatywność, kreatywność, wysoka kultura osobista,
  9. umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
  10. prawo jazdy kat. B