Urząd Miasta Zielona Góra poszukuje kandydatów na stanowisko kierownika w Biurze Budowy Dróg w Departamencie Zarządzania Drogami.
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe,
- wymagana znajomość procesu inwestycyjnego na każdym etapie przygotowania;
- co najmniej 3 letni staż pracy, w tym co najmniej roczny staż pracy na stanowisku kierowniczym związanym z procesem inwestycyjnym,
- znajomość przepisów prawa w zakresie: Prawa budowlanego, Prawa o ruchu drogowym, Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa zamówień publicznych, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o drogach publicznych, Ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych;
- znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
b. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność kierowania zespołem,
- uprawienia budowlane (drogowe, konstrukcyjno-budowlane),
- staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej,
- umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków,
- umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy,
- samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,
- obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę, rzetelność i staranność,
- komunikatywność, kreatywność, wysoka kultura osobista,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
- prawo jazdy kat. B