Istnieje wiele sposobów na to, aby zwiększyć świadomość swojej marki czy wywrzeć dobre wrażenie na potencjalnym kliencie lub kontrahencie. Gadżety reklamowe używane są od wielu lat i nic nie wskazuje na to, że miałyby stracić na popularności. Warto jednak postawić na nowoczesne i praktyczne gadżety. Na co zwrócić uwagę, wybierające pendrive’a reklamowego z logo firmy?
Czy pojemność USB z logo firmy ma znaczenie?
Przy wyborze pendrive'a istotnym czynnikiem jest pojemność. Obecnie na rynku możemy znaleźć modele o pojemnościach od 2GB do nawet 64GB. Która opcja będzie najlepszym wyborem? 8GB jest idealne do ogólnego użytku. Jeśli pendrive ma być wykorzystany jako prezent promocyjny, 4GB również powinno być trafionym wyborem – np. do przechowywania dokumentów i plików o niezbyt dużych rozmiarach.
Do gromadzenia zdjęć lub dokumentów, zapisywania dużych prezentacji i plików wideo HD lub instalowania programów nadają się większe moduły pamięci (powyżej 16GB). Dodatkowo można je wykorzystać do tworzenia kopii zapasowych najważniejszych plików.
Klasyczny czarny pendrive
Pendrive z własnym nadrukiem – ważna jest jakość
Aby pendrive z grawerem był skutecznym narzędziem promocji firmy, logo lub napis muszą być dobrze widoczne. Najlepiej, jeśli są umieszczone w takim miejscu, w którym można zerknąć na obudowę i od razu skojarzyć gadżet z daną firmą.
Wiele firm oferuje indywidualne nadruki, w zależności od potrzeb firmy. W zależności od dostępnej powierzchni mogą one mieć różne wielkości. Istotne jest, aby nadruk wraz z upływem czasu nie zmywał się ani nie zdrapywał. Taki gadżet będzie nie tylko funkcjonalny, ale również atrakcyjny dla oka. Jeśli zależy nam na wysokiej jakości produktu, to strzałem w dziesiątkę może okazać się pendrive reklamowy z oferty Tampogadzet.pl.
Pendrive reklamowy – jaką obudowę wybrać?
Producenci pendrive’ów, aby zaspokoić oczekiwania i potrzeby klientów, oferują różnorodne modele, których obudowy wykonane są z różnych materiałów. Najpopularniejszy jest pendrive plastikowy, ale coraz większą popularnością cieszą się pendrive’y metalowe oraz te z ekologicznymi, drewnianymi obudowami.
Należy podkreślić, że wybór materiału nie powinien być dokonywany przypadkowo, ponieważ ma on duży wpływ na ogólny design i charakter urządzenia, a wskazane jest, aby był to element kompatybilny z tożsamością i atrakcyjnością wizualną marki. Choć o plastikowych pamięciach USB zwykło się myśleć jako o modelu uniwersalnym, w wielu przypadkach skuteczniejszy będzie pendrive metalowy lub wykonany z ekoskóry.
Gdy już zdecydowaliśmy się na materiał, z którego wykonana będzie obudowa pendrive’ów, czas zastanowić się nad ich kształtem i kolorem. Na ogół klienci nie mają w aspekcie zbyt wiele możliwości. Wybierając kształt i kolor obudowy, należy wziąć pod uwagę pewne aspekty, takie jak kształt logo, długość hasła oraz kolory, które kojarzą się z daną marką.
Długopis touch z pamięcią USB
Ile kosztują pendrive’y reklamowe?
Ostateczny koszt, jaki przyjdzie nam zapłacić za pendrive’y, zależy od wielu różnych czynników. Na cenę wpływa przede wszystkim typ wybranego produktu, jego pojemność, nadruk, ilość tekstu, które ma się na nim znaleźć. Oczywiście również ilość zamawianych sztuk ma znaczenie. Przeważnie firmy, oferujące gadżety reklamowe, ustalają ceny indywidualnie, biorąc pod uwagę potrzeby, oczekiwania oraz wymagania klientów.