Dofinansowanie obejmuje demontaż, transport oraz utylizację wyrobów zawierających azbest. Wykonawcą zadania obejmującego powyższe prace na terenie miasta będzie firma wyłoniona przez Miasto Zielona Góra. Dofinansowaniem nie będą objęte koszty związane z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych.
Zadanie zostanie zrealizowane pod warunkiem otrzymania dotacji z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze.
Dofinansowanie nie obejmuje osób fizycznych, wspólnot mieszkaniowych, które we własnym zakresie zleciły demontaż, transport i przekazały do unieszkodliwiania wyroby zawierające azbest.
Wzór wniosku wraz z niezbędnymi załącznikami, można pobrać w siedzibie Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22, w Biurze Obsługi Interesanta na stanowiskach nr 5 i 6 lub na stronie internetowej:
http://bip.zielonagora.pl/procedury/3/479/DOFINANSOWANIE_USUNIECIA_AZBESTU_I_WYROBOW_ZAWIERAJACYCH_AZBEST_Z_TERENU_MIASTA_ZIELONA_GORA/
Wnioski należy składać do dnia 15 kwietnia 2020 r.
Szczegółowe informacje o naborze wniosków można uzyskać w Departamencie Rozwoju Miasta – Biurze Ochrony Środowiska ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41, pokój 107 lub telefonicznie pod nr 68 475 56 84.