Z uwagi na sytuację epidemiczną Minister Zdrowia poinformował o obowiązku pracy zdalnej w administracji publicznej. Od dnia 24 stycznia 2022 r. Urząd Miasta Zielona Góra wprowadza ograniczenia w obsłudze Mieszkańców.

Zachęcamy do załatwiania spraw w formie elektronicznej, za pośrednictwem platformy ePUAP. W holu budynku urzędu przy ul. Podgórnej 22 jest wystawiona skrzynka na korespondencję. Pisma można również doręczać do urzędu za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Bezpośrednia obsługa mieszkańców w budynkach urzędu będzie odbywać się w sposób ograniczony, w wydzielonych, bezpiecznych strefach, z zachowaniem środków ochrony osobistej, po uprzednim umówieniu telefonicznym.

Szczegółowe informacje dotyczące ograniczenia realizacji usług publicznych w załącznikach do ogłoszenia:

1) Urząd Stanu Cywilnego – załącznik nr 1;

2) ewidencja ludności i dowody osobiste- załącznik nr 2;

3) rejestracja pojazdów, prawa jazdy – załącznik nr 3;

4) administracja architektoniczno-budowlana, ochrona środowiska, Miejski Ośrodek Geodezyjno- Kartograficzny - załącznik nr 4;

5) drogi publiczne - załącznik nr 5;

6) kasy urzędu, podatki lokalne, pomoc publiczna -załącznik nr 6;

7) działalność gospodarcza, gospodarka komunalna i mieszkaniowa -załącznik nr 7;

8) inwestycje miejskie, Miejski Konserwator Zabytków -załącznik nr 8;

9) Straż Miejska - załącznik nr 9;

10) oświata, sport – załącznik nr 10;

11) świadczenia rodzinne– załącznik nr 11.

12) miejscy rzecznicy konsumentów i mieszkańców– załącznik nr 12;

13) nieodpłatna pomoc prawna – załącznik nr 13.

Przypominamy, że na terenie budynków Urzędu Miasta

obowiązuje nakaz zasłaniania ust i nosa.

w z. PREZYDENTA MIASTA

mgr. inż. Krzysztof Kaliszuk

I Zastępca Prezydenta

Załączniki