Z uwagi na sytuację epidemiczną Minister Zdrowia poinformował o obowiązku pracy zdalnej w administracji publicznej. Od dnia 24 stycznia 2022 r. Urząd Miasta Zielona Góra wprowadza ograniczenia w obsłudze Mieszkańców.
Zachęcamy do załatwiania spraw w formie elektronicznej, za pośrednictwem platformy ePUAP.
Bezpośrednia obsługa mieszkańców w budynkach urzędu będzie odbywać się w sposób ograniczony, w wydzielonych, bezpiecznych strefach, z zachowaniem środków ochrony osobistej, po uprzednim umówieniu telefonicznym.
Szczegółowe informacje dotyczące ograniczenia realizacji usług publicznych w załącznikach do ogłoszenia:
1) Urząd Stanu Cywilnego – załącznik nr 1;
2) ewidencja ludności i dowody osobiste- załącznik nr 2;
3) rejestracja pojazdów, prawa jazdy – załącznik nr 3;
4) administracja architektoniczno-budowlana, ochrona środowiska, Miejski Ośrodek Geodezyjno- Kartograficzny - załącznik nr 4;
5) drogi publiczne - załącznik nr 5;
6) kasy urzędu, podatki lokalne, pomoc publiczna -załącznik nr 6;
7) działalność gospodarcza, gospodarka komunalna i mieszkaniowa -załącznik nr 7;
8) inwestycje miejskie, Miejski Konserwator Zabytków -załącznik nr 8;
9) Straż Miejska - załącznik nr 9;
10) oświata, sport – załącznik nr 10;
11) świadczenia rodzinne– załącznik nr 11.
12) miejscy rzecznicy konsumentów i mieszkańców– załącznik nr 12;
13) nieodpłatna pomoc prawna – załącznik nr 13.
Przypominamy, że na terenie budynków Urzędu Miasta
obowiązuje nakaz zasłaniania ust i nosa.
w z. PREZYDENTA MIASTA
mgr. inż. Krzysztof Kaliszuk
I Zastępca Prezydenta